טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

מהו איש סיסטם?

מהו איש סיסטם?

חברות תלויות ברשתות שלהן כל כך הרבה במהלך העבודה שלהן, ולכן הגיוני שצריך לתקן כל בעיה במהירות. זוהי אחריותו של איש הסיסטם בחברה.

מנהלי מערכות מחשב אחראים על האחזקה, התצורה והתפעול האמין של מערכות המחשוב של החברה; במיוחד מחשבים מרובי משתמשים, כגון שרתים. הם גם מעודכנים את כל הציוד והתוכנה.

במאמר זה:

  1. מהו איש סיסטם?
  2. מה עושה איש סיסטם?
  3. איך נראית מקום העבודה של איש סיסטם?

מה עושה איש סיסטם?

איש סיסטם הוא נקודת הקשר הראשונה עבור משתמשי הרשת בארגון כאשר הם נתקלים בבעיות טכניות. לדוגמא, מנהלי מערכות מחשב מבטיחים שחיבור האינטרנט במשרד פועל וכי שרת הדואר מפעיל ומעבד אימיילים שנשלחים ומתקבלים על ידי כל הצוותים בחברה או בארגון.

מנהלי מערכות מחשבים אוספים מידע ממשתמשי הרשת כדי להגדיר ולתקן את הבעיה, לפתור בעיות חומרה ותוכנה של המערכת ועובדים עם ספקים כדי לאסוף מידע נוסף. איש סיסטם בדרך כלל צריך לתעד ניסיונות פתרון בעיות שונים על מנת לאתר את הפיתרון לבעיות רשת ספציפיות.

מנהלי מערכות מחשבים מבטיחים כי הביצועים והביטחון של המחשבים שהם מנהלים עונים על צרכי משתמשי הרשת, מבלי לחרוג מהתקציב של החברה. כדי לענות על צרכים אלה, הם עשויים לרכוש, להתקין או לשדרג רכיבי מחשב ותוכנה; לספק אוטומציה שגרתית; לשמור על מדיניות אבטחה; לפתור בעיות; להכשיר ו / או לפקח על הצוות; ומציעים תמיכה טכנית לפרויקטים.

ישנם סוגים שונים של מנהלי מערכות מחשב על סמך תפקידיהם ואחריותם:

מנהל שרתים – שומר על מערכת ההפעלה של השרתים (ולעיתים גם היישומים), כגון שירותי הדואר,שרתי קבצים, שירותי האינטרנט וכו ', והוא אחראי גם על פתרון בעיות בעיות חומרה, מערכת הפעלה או יישום.

מנהל רשת – מתחזק את תשתית הרשת, כגון נתבים ומתגים, ופותר בעיות הקשורות לרשת.

מנהל מסד נתונים (DBA) – מתחזק את מערכת מסד הנתונים המשמשת את החברה או הארגון. בארגונים גדולים יותר, יש DBA שאחראי ספציפית לתפקיד זה. בארגונים קטנים יותר, תפקיד זה בדרך כלל ישותף על ידי מנהל השרת.

מנהל מערכות אבטחה – שומר על התפעול היומי של מערכות מבחינת אבטחת מידע, ויכול להתמודד עם דברים כמו ניטור מערכות והפעלת גיבויים רגילים; הגדרה, מחיקה ותחזוקה של חשבונות משתמש פרטניים; ופיתוח נהלי אבטחה ארגוניים.

 

צריכים איש סיסטם לטיפול בבעיות מחשוב אצלכם בעסק ? – התקשרו עכשיו להזמנת שירותי מחשוב 077-4000179

 

האם אתה מתאים להיות מנהל מערכות מחשב?

למנהלי מערכות מחשב יש תכונות שמייחדים אותם . הם נוטים להיות אנשים חוקרים, מה שאומר שהם אינטלקטואליים, וסקרנים. הם מתודיים, רציונליים, אנליטיים והגיוניים.

איך נראית מקום העבודה של איש סיסטם?

רוב מנהלי מערכות המחשוב נמצאים במעקב, יש להם תשתיות מערכת ורשת שצריכות לפעול 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

מנהלי מערכות מחשבים מבוקשים מאוד, לכן אצלנו בשירותי מחשוב לעסקים אנו מחזיקים אנשי סיסטם מקצוענים בתחומם, אשר במסגרת השירותים שאנו מספקים תזכו לקבל שרות מסור ומקצועי של אנשי הסיסטם , בנוסף לשאר השירותים שאנו מציעים כגון שרתי ענן במחירים מעולים, צוות HELP DESK שנכון לטפל בכל בעיה, וגיבוי ענן של כל החומר שלכם בשביל השקט שלכם.

 

4.8/5 - (23 votes)
דילוג לתוכן