טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

שירותי מחשוב לעמותות

שירותי מחשוב לעמותות

בישראל ישנו מספר גדול של עמותות בכל התחומים. עמותות רבות פועלות בתחומי החברה והכלכלה, ורבות מייצגות ומטפלות באוכלוסיות שאין להן קול מייצג בלעדיהן. החברה האזרחית במדינה שלנו מפותחת מאוד, ובהתאם לכך מספר העמותות הגדול.

מגוון העמותות בישראל כולל עמותות בתחומי המשפט, החינוך, הכלכלה, החברה, הדת ועוד. כמו כל ארגון אחר, עמותות מפעילות מערכות ממוחשבות רבות על מנת להשיג את המטרות שלהן. החל ממערכות ניהול ידע, מערכות תקשורת שונות, שרתי מידע ועוד. מערכות אלו זקוקות לאנשים מיומנים שיוכלו לסייע בתחזוקה השוטפת שלהן ולהעניק תמיכה טכנית כאשר היא נדרשת.

קבלת שירותי מחשוב לעמותות מחברת IT

מכיוון שהמערכות הממוחשבות בעמותות זקוקות לאנשי מחשוב שיתמכו בהן, יש צורך בפנייה לחברת IT שתספק שירותי מחשוב או להעסקה של איש תמיכה בתוך העמותה. מכיוון שמרבית העמותות אינן מחזיקות בצוות עובדים מאוד גדול, לרובן לא מתאימה האפשרות של העסקת איש סיסטם משלהן במשרה מלאה. הרבה יותר כדאי להן לקבל שירותי מחשוב לעמותות מחברה חיצונית.

שירותים אלו יכולים להיות זמינים לאורך כל שעות היום, וכוללים טיפול בתקלות ובתפעול גם מקרוב וגם מרחוק. כך העמותה יכולה לקבל שירותי תמיכה ו-Help Desk כאשר היא באמת זקוקה לכך – ולחסוך במשאבים רבים.

טיפול במערכות המידע של העמותות

מערכות המידע בעמותות כוללות בדרך כלל מידע רב המאוחסן בתוכן. מידע זה יכול להכיל רשימות של אנשי קשר, מידע על תחום הפעילות של העמותה, תיעוד של פעולות שנעשות על ידי הצוות ועוד. את המערכות האלו ניתן לאחסן כיום בענן, ולקבל אליהן גישה מכל מקום שהוא באמצעות רשת האינטרנט.

לאחסון ענן יש הרבה יתרונות עבור עמותות. האחסון בענן מייתר אחזקה של שרתים מקומיים, שיכולים לתפוס מקום רב וזקוקים לתחזוקה שוטפת. בנוסף, הרבה יותר קל לגבות את המידע החשוב שנמצא בענן. אל המידע הזה ניתן לגשת מכל מקום, בעזרת שם משתמש וסיסמה, וכך עובדי העמותה יכולים במקרה הצורך לקבל גישה לקבצים החשובים גם אם הם נמצאים מחוץ למשרד.

אחסון בענן מצריך הרבה פחות התעסקות מבחינת תמיכה. אך במקרה של צורך בתמיכה כזו, חברת ה-IT שמספקת שירותי מחשוב לעמותות יכולה בקלות לפתור תקלות כאשר הן קורות.

תמיכה איכותית לעמותות מכל הסוגים

פתרונות המחשוב המומלצים לעמותות הם כאלו שניתנים על ידי חברות IT מקצועיות. חברה מנוסה בתחום מתן שירותי מחשוב יכולה לתת פתרון טלפוני ופרונטלי בכל עת, לסייע בהתקנה של תוכנות נדרשות ולסייע בניהול המידע החשוב של העמותה שאיתה הן עובדות.

אם אתם מנהלים עמותה וזקוקים לשירותי מחשוב אמינים ומקצועיים, כדאי לא להתמהמה ולפנות בהקדם לחברה אמינה ומנוסה בתחום שתוכל לשדרג את איכות העבודה שלכם ואת היעילות שלה.

4.7/5 - (41 votes)
דילוג לתוכן