טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

שירותי מחשוב למפעלים

שירותי מחשוב למפעלים

מדינת ישראל היא מדינת היי טק וקידמה, והדבר מתבטא גם בטכנולוגיה המתקדמת שנמצאת בשימוש במפעלים רבים ברחבי הארץ. מפעלים בכל תחומי הייצור נמצאים בחזית הטכנולוגיה ומייצרים מוצרים איכותיים שיש להם ביקוש רב ברחבי העולם.

מפעלים אלו זקוקים למערכות מחשוב מתקדמות שמבצעות בקרת איכות על המוצרים, דואגות לניהול של פסי הייצור וכוללות במקרים רבים פתרונות תקשורת פנימיים. מערכות אלו כוללות מחשבים רבים, שנמצאים בשימוש גם בקרב עובדי המשרדים באותם מפעלים.

מפעל מודרני לא יכול לפעול בלי מערכות מחשוב, ואת המערכות האלו יש להקים, לתחזק ולספק להן תמיכה טכנית. חברות המתמחות במתן שירותי מחשוב למפעלים מעניקות חבילת פתרונות כוללת שיכולה לסייע בעת שמתרחשת תקלה במחשבים. בנוסף, חברות אלו מעניקות גיבוי לשירותי התקשורת שיש בהם שימוש וכן לכל הצרכים המחשובים המשרדיים של המפעל.

פתרונות מחשוב לפסי ייצור

פסי ייצור במפעלים נשענים על מערכות ממוחשבות מתוחכמות, שיש צורך לבצע תחזוקה שוטפת שלהן. יש לדאוג כי תמיד תהיה רשת תקשורת פנימית פעילה שתאפשר את פעולתן, ויש לדאוג לתקינות המחשבים המפעילים אותן.

בעזרת חברת מחשוב חיצונית קל יותר למפעלים לקבל את התמיכה שהם נדרשים לה. חברת המחשוב לא תמיד מבינה אמנם בפסי הייצור עצמם, אך יכולה לדאוג לספק תמיכה למחשבים ולרשתות במפעל. הדבר חשוב ביותר על מנת לשמור על פעולה רציפה ויעילה של פסי הייצור ושל המחלקות השונות.

שירותי מחשוב למפעלים – גם במשרד

בכל מפעל פועלות גם מחלקות משרדיות. מחלקות אלו עושות שימוש נרחב במחשבים, בתוכנות ייעודיות וברשתות תקשורת. בדרך כלל ניתן למצוא שרתי תקשורת בכל מפעל. שרתים אלו זקוקים לאחזקה שוטפת, וחשוב שיהיה ניתן לקבל עזרה בתפעול שלהם בשיחת טלפון אחת פשוטה למוקד התמיכה. התמיכה ניתנת בשלב הראשוני מרחוק, ואם יש צורך בהגעה פיסית למפעל על מנת לבצע אותה – חברות מחשוב רציניות ערוכות לתת גם לכך מענה.

מעבר לנושא השרתים, במשרדים השונים במפעל פועלות עמדות מחשב רבות. בעמדות אלו יש לבצע התקנות של תוכנות למיניהן, ניהול משתמשים, חיבור לרשת פנימית וחיצונית ועוד. אם למפעל אין אנשי סיסטם משלו, הוא זקוק לתמיכה קבועה של חברת שירותי מחשוב למפעלים.

בחירת חברת שירותי מחשוב עם ניסיון

על מנת לבחור חברת מחשוב מתאימה, יש לבדוק את הניסיון שלה, את רמת המוכנות הטכנולוגית שלה ואת רמת השירות שהיא מספקת. במפעלים בדרך כלל חשוב שתהיה זמינות מיידית במוקד התמיכה הטכנית. חשוב גם שתהיה לחברה יכולת לשלוח אנשי צוות מיומנים לטיפול בתקלות בצורה פיזית. תקלות רבות ניתן לפתור באמצעות תמיכה טלפונית והשתלטות מרחוק על מחשבים, אך יש חשיבות רבה גם ליכולת ההגעה למקום.

חברת שירותי מחשוב למפעלים מנוסה תדע להתאים את חבילת הפתרונות שלה בהתאמה אישית לצרכי כל מפעל שמתקשר עימה.

4.9/5 - (23 votes)
דילוג לתוכן