טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

שירותי מחשוב למוסדות

שירותי מחשוב למוסדות

מוסדות ציבוריים ופרטיים בישראל נשענים רבות על מערכות מחשוב מתקדמות. לכל מוסד כיום ישנו מאגר ידע ייחודי, בדומה לספריות במוסדות אקדמיים. המידע הזה מנוהל על ידי מערכות מחשוב ייעודיות, ויש לבצע בהן תמיכה ואחזקה שוטפת.

במקרה של ספריות אקדמיות, למשל, ישנה מגמה של מעבר למסמכים דיגיטליים. מאגרי הידע האלו נתמכים בידי עמדות מחשב שנעשה בהן שימוש על ידי הצוות ועל ידי הבאים לספריה. עמדות אלו זקוקות לתחזוקה שוטפת בדמות תמיכה ברשתות, ניהול משתמשים והרשאות, גיבוי קבוע ועוד.

מוסדות פרטיים וציבוריים רבים אינם מחזיקים אנשי סיסטם משלהם, אלא נעזרים בחברות שמעניקות שירותי מחשוב למוסדות. חברות אלו מסייעות לנהל את המערכות וכך מבטיחות שאותו מוסד יוכל לספק שירות איכותי ויעיל למשתמשים שלו.

מה נכלל תחת שרותי מחשוב למוסדות

כאמור, שירותי מחשוב למוסדות כוללים קודם כל טיפול שוטף במחשבים של הארגון. זה כולל הקמה של עמדות חדשות, התקנה של תוכנות, חיבור לרשת פנימית ופתרון תקלות. על מנת לספק תמיכה ראויה למחשבים אלו ולמאגרי הידע של המוסדות, יש צורך בחברת פתרונות מחשוב מנוסה ואמינה – שתוכל לתת מענה לכל דרישה של המוסד.

את מאגרי הידע הדיגיטליים יש לגבות באופן קבוע, וכיום ישנה מגמה גם במוסדות לעבור לאחסון ענן. אחסון ענן שנקרא גם בישראל גיבוי ענן מאפשר לנהל את המידע בקלות רבה יותר, לייתר שימוש בשרתים מקומיים וכן לתת גישה למשתמשים בכל מקום באמצעות חיבור עם שם וסיסמה באינטרנט.

אחד השירותים הנפוצים ביותר של שירותי מחשוב למוסדות הוא שירות ה-Help Desk. מדובר בתמיכה שוטפת הניתנת לשימוש היום יומי במחשבי המוסד וברשת שלו. הטכנולוגיה והאינטרנט המהיר של ימינו מאפשרת מתן פתרון מהיר ונוח לתקלות שונות באמצעות השתלטות מרחוק על המחשבים. כך יכול איש התמיכה לפתור תקלות מורכבות בקלות רבה יחסית ובמהירות, וללא צורך במתן הסברים ארוכים לאדם שלו הוא מספק את העזרה.

יתרונות של חברת שירותי מחשוב למוסדות

לשימוש בחברת שירותי מחשוב למוסדות יש כמה יתרונות בולטים. ראשית, מדובר במתן תמיכה מהירה ומתוחכמת, במקום לחכות זמן רב לטכנאי, כפי שהיה נהוג בעבר. טכנאי של החברה יישלח למוסד רק במקרה בו לא ניתן לפתור את התקלה מרחוק או באמצעות הסבר בטלפון.

שירותי התמיכה והמחשוב זמינים בשעות גמישות ביותר, וחלק מהחברות אף מציעות תמיכה 24/7. מוסדות אקדמיים רבים נעזרים בשירותי הגיבוי וההטמעה של חברות IT מקצועיות. שירותים אלו מאפשרים מתן פתרון מהיר ואפקטיבי לבעיות שונות וכן עזרה בהטמעה של מערכות חדשות בארגון או במוסד.

כל מערכת מידע שבה משתמשים במוסד עוברת התאמה אישית, במקרה הצורך, כך שתתאים לדרישות הספציפיות של אותו מוסד. בנוסף לכך, חברות מחשוב מקצועיות מסייעות בהקמה של רשתות תקשורת פנימיות שמאפשרות עבודה מהירה וחלקה יותר.

דרגו את המאמר post
דילוג לתוכן