טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

אבטחת מידע וסייבר

אבטחת מידע וסייבר

אבטחת מידע וסייבר

 

מדוע חשוב להגן על המידע העסקי

לכל חברה יש מידע עסקי שהיא מחזיקה במחשבים שלה ובשרתים שלה. המידע הזה כולל בדרך כלל דו"חות עסקיים על פעילות החברה, מידע שקשור לתחום ניהול משאבי האנוש של עובדי החברה, מידע הקשור ללקוחות ולתשלומים ועוד סוגים רבים של מידע פנימי שחשוב לשמור עליו ברמת סודיות מרבית.

על המידע הזה חובה להגן כיום באופן אקטיבי ואפקטיבי. ישנם איומים רבים בעולם הסייבר והמחשוב שיכולים לסכן את הפרטיות של המידע הזה ולגרום נזק לעסק שלכם. המידע העסקי של החברה כולל גם פירוט על הפעילות שלה, על אסטרטגיות מקצועיות ושיווקיות ויכול גם לכלול מידע ופרטים אישיים של לקוחות החברה – מידע שאסור שיזלוג החוצה.

כדי להגן על המידע העסקי המגוון הזה, יש להיעזר בשירותים מקצועיים של חברה המתמחה באבטחת מידע וסייבר, שיודעת כיצד לנטרל איומים פוטנציאליים ולהגן על המידע החשאי של העסק. ישנם כלים רבים שניתן להיעזר בהם בתחום אבטחת המידע. הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מהיר ומתמיד, אך גם ההאקרים וגנבי המידע משתכללים באופן קבוע.

ישנה תחרות קבועה ותמידית בין גורמי האבטחה לגורמים שמנסים לפרוץ למערכות ממוחשבות ולגנוב מידע. כדי להגן על המידע העסקי החשוב של העסק שלכם, יש צורך בפתרונות אבטחה עדכניים וכוללים.

מה כולל תחום אבטחת המידע והסייבר

תחום אבטחת המידע והסייבר נועד כדי לשמור על מערכות ממוחשבות בכל התחומים. מדובר על מערכות עסקיות, ממשלתיות, צבאיות ופרטיות. מכיוון שרמת הסיכונים בעולם הדיגיטלי גבוהה מאוד – יש צורך מתמיד בחידושים טכנולוגיים שייתנו מענה לאותם איומים.

חברות שמתמחות באבטחת מידע וסייבר מסוגלות לתת מענה לאיומי פריצה וגניבת מידע. הן נשענות על החידושים הטכנולוגיים וערוכות לתת מענה לכל סוג כמעט של איום וירטואלי.

תחום אבטחת המידע כולל סוגים שונים של כלי הגנה ואבטחה. החל מאנטי וירוס ועד חומות האש (Firewalls) המתקדמות ביותר. כאשר שוכרים חברה של אבטחת מידע וסייבר, יש לוודא כי החברה מספקת מגוון רחב של שירותים והגנות סייבר.

מאלו איומים יש להגן על המידע העסקי

המידע העסקי נתון לאיומים מכמה כיוונים אפשריים. למעשה, אם כל בעל חברה או עסק היה מודע לכל הסיכונים האפשריים שמונחים לפתחו, סביר להניח שהדבר היה מדיר שינה מעיניו. לכן כה חשוב להיעזר בשירותי אבטחת מידע וסייבר מקצועיים.

האיומים הפוטנציאליים מגוונים. החל מווירוס שיכול להיכנס למחשבי החברה דרך שוטטות אקראית של עובדים ברשת האינטרנט ועד לתקיפה מכוונת של האקרים שמנסים לפגוע בשרתי החברה. להאקרים יש כיום כלים רבים שיכולים לעזור להם לפרוץ למחשבים של העסק ולגרום להם נזק או להחדיר להם תוכנות רוגלה.

תוכנות ריגול יכולות להיות מושתלות במחשבי החברה ולשבת "ברקע" מבלי שישימו לכך לב. בינתיים הן יכולות "להאזין" לפעילות בחברה ולקבל גישה למידע העסקי החשאי שלה. כך ניתן לגנוב מידע ולאחר מכן להשתמש בו או למכור אותו לגורמים אינטרסנטיים אחרים.

תוכנות רוגלה, וירוסים, או פריצות אקטיביות של האקרים הם איומים שמונחים לפתחו של כל עסק שעושה שימוש במערכות ממוחשבות. חלק מהאיומים האלו יכולים להיות מושתלים במערכות החברה בדרך מקרה, תוך כניסה לאתרים לא בטוחים באינטרנט, למשל, או להיות מוחדרים לעסק כתוצאה ממתקפה מתוכננת.

אך לכל האיומים האלו יש מענה כיום, שיכול להגן על המידע של החברה. מענה זה ניתן על ידי חברות מקצועיות המתמחות באבטחת מידע וסייבר.

באילו כלים משתמשים בתחום אבטחת מידע וסייבר

למומחים של אבטחת מידע יש כלים רבים שבעזרתם הם יכולים להגן על המידע שלכם. הפתרונות מתחילים בהתקנת אנטי וירוסים מתקדמים על מחשבי העסק ובהוספת חומות אש (Firewalls) לשרתים שמגנות על המידע ומנטרות את הפעילות ברשת הפנימית והחיצונית. בנוסף, ניתן להצפין את המידע העסקי ברשת של החברה וכך למנוע דליפה שלו ולהגן על מערכות הדואר האלקטרוני ולוודא שהן נסרקות באופן קבוע נגד איומים.

ישנם גם כלים שנועדו למנוע מהעובדים גישה לאתרים מסוכנים תוך גלישה ברשת ולהגן על המידע של החברה שנמצא בתוך מחשוב ענן.

כלים אלו מהווים את הארסנל ההגנתי שבו משתמשים מומחי אבטחת מידע כדי למנוע גניבות מידע ופריצות לחברה. חברות שמתמחות במתן אבטחת מידע לעסקים יכולות גם לבצע סריקות פאסיביות ואקטיביות באופן קבוע כדי לוודא שכל המידע נשאר מוגן.

איך לבחור חברה שתגן על המידע שלכם

חברה מקצועית שמספקת שירותי אבטחת מידע וסייבר צריכה להיות מסוגלת להגן עליכם באופן הכוללני ביותר. היא צריכה לדאוג להגנה על השרתים שלכם, על החיבור שלכם לרשת האינטרנט, על תכתובות הדואר האלקטרוני של החברה ועוד. החברה הנכונה תהיה זו שתוכל לספק את שירות האמין והמקצועי ביותר, תוך שמירה על פרוטוקולים מסודרים ועל מתן יחס אישי ופתרונות מותאמים אישית. החברה הנכונה להגנה על המערכות שלכם היא חברה שממשיכה ללמוד ולהתעדכן כל הזמן, ומציעה סל שירותים מקיף כדי להגן בכל מחיר על המידע שלכם.

לסיכום

הגנה על המידע שנמצא במחשבי החברה שלכם צריכה להיות בדרגת חשיבות גבוהה בסדר העדיפויות של ניהול העסק. המידע חייב להישמר מוגן, בטוח ופרטי שיעבור גיבוי בענן ברמה יומיומית. על מנת להצליח ולהתמודד עם אתגרי עולם הסייבר והעולם הדיגיטלי מומלץ להיעזר בשירותים מקצועיים של חברה המתמחה במתן פתרונות אבטחת מידע וסייבר. זהו תחום שלא כדאי להקל בו ראש ולכן חשוב לבחור את החברה המקצועית והאמינה ביותר.

ישנם גורמים זדוניים רבים שכל מטרתם היא לגרום נזק לחברות או למכור מידע עסקי רגיש וחשוב. יש כלים רבים שמאפשרים להתמודד היטב עם האיומים האלו. כלי הגנה אלו, באמצעות תמיכה מהמומחים המתאימים, יכולים לעזור לכם לצלוח בשלום את סכנות הסייבר השונות ולתרום לשקט הנפשי שלכם מבחינה ארגונית ועסקית.

4.9/5 - (23 votes)
דילוג לתוכן